Khamis, 15 Disember 2011

cOrEtAn LaLu!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Tetiba hati dan perasaan ni teringat pada sahabat-sahabat lama..zaman belaja kat kuantan dulu....Teringat kenangan-kenangan lama..Rindu la kat kamu semua..Walaupun kini kite tak tinggal sekali tapi memory bersama kamu semua masih di ingatanku ini...Tak mungkin aku lupakan, sungguh banyak, pahit, manis yang kita tempuh...Kita tinggal sekali kat uma sewa no 25 lorong semambu..uikzzzzzz umah yang banyak kenangan bagi aku...Macam-macam peristiwa!!!!!!!!!!!

BEBUDAK UMA SEWA
Aku rindu la kat kamu semua...Adakah kamu semua sihat-sihat sahaja...Nampak comotkan kite time ini, yela tengah belaja lagikan time ini tak da puluzzzz nak melaram.....hahahhahahaha
KAT BILIK AKU......AKU DUK KATIL ATAS 2

LECTURER MATH AKU

TIME NAK G TGK WAYANG

BELAJA LA BUKAN MAKAN
 
LEPAK KAT TC

CHOT SAHABATKU
Banyak betul kenangan kite..Tak tau la samada kamu semua masih ingat lagi ke x.....TQ u ALLSSSS tinggalkan banyak memory dalam kotak fikiran aku ini...Aku sayang dan rindu kamu semua....Walaupun pun kita semua tinggal tak jauh tapi kekangan masa , buat kita semua susah nak berjumpa..Masing-masing dah ada kehidupan sendiri dan masing-masing dah ada tanggungjawab yang perlu dipikul..Tapi sekurang-sekurangnya kita masih punya waktu untuk berjumpakan...Lepas ni tak tau plak ke mana destinasi kte nak berjumpa....


MISSSSSSSS U ALLLLLLLLLSSSSSSSSSS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan