Khamis, 29 Disember 2011

MeMbeBel??????????

Tahun 2011 dah sampai ke penghujungnya arini dah 29 hb..sok 30hb...lusa dah 31hb....tatatattata....Dah masuk tahun 2012...So umur pun sure meningkat punya....Tahun depan banyak misi aku perlu seatlekan...Tahun depan juga banyak impian yang akan aku cuba tunaikan untuk puaskan ati aku dan puas ati org-org sekelilingku...Azam baru adakah semuanya akan tercapai.??????.Aku masih sedang berusaha...Harap impian tersebut menjadi kenyataan di tahun hadapan..... Tak sabar rasanya....Nantikannya di tahun hadapan...
Azam 2012

Hari ini kat opiz keje sesorang ..semua pakat nak perabis cuti  maklum la hujung tahun..Mmg sunyi la opiz ni..Dah la kat opiz ni mmg tak ramai hamba Allah yang bekerja...Apabila  memasing cuti..tinggal aku sesorang..Nasib baik keje tak banyak..Boleh la aku bersuka-suki kat opiz ni ....Bosan jugak rupanya apabila tinggal sesorang ni...Tapi nak buat macam mane dah nasib badan...heheheheeh....aku rasa keje aku dari tadi duk melayan Blog je..Pas2 duk beborak kat tpon maklum la tpon freee...Malas rasanya nak buat keje...

Kiranya tinggal 2 hari sahaja lagi untuk keje untuk menghabiskan tahun 2011 ni..Arini kita dah separuh hari lakan...Banyak jugak kenangan 2011 ni...Paling seronok dapat anak buah...pada 22/12/2011(ank hujung tahun)..Dua-dua anak buah aku anak hujung tahun  Nama dah diberi                                                        'QATRUNNADA NASUHA'....
anak buah perempuan..So sekarang ni dah 2 org la ank buah aku...Dua-dua org perempuan...Bila nak dapat anak buah lelaki ni????...Tunggu anak aku kot....Yang sorang lagi ank buah ank hujung tahun juga 12/12/2008..Ank buah kesayangan aku ni..Cucu kesayangan nenek ngan atuk jugak...Maklum la cucu sulung...Nama diberi    'FIRZANAH HANI'....
       
FIRZANAH HANI YANG COMEL

MAK NGAH SAYANG KAMU BERDUA..
FIRZANAH & NADA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan