Khamis, 8 Disember 2011

TEAM BUILDING FLEX

Ermmmm...kenangan lagi..time aku keje kat flex..'TEAM BUILDING'.. ada lagi aku simpan baju ni dan sememengnya aku pakai la sehingga ke hari ini..


seronok pegi cni bukan pe..makan sangat sedap...kat 'GLORY BEACH RESORT PD'...rasa macam x nak balik je...klu ari2 makan macam 2 mmg mau gemuk aku ni...tempat tinggal pun best sesangat....

memula mmg rasa macam x nak g je..rasa macam x best tapi dah sampai,mmg rasa macam x nak balik la plak, facilitator mmg best, dah mmg lupa keje2 kat kilang 2..ini lah faci kami semasa kat cna..terbaik gak la...makan best,faci best, tempat pun k gak la...
Antara aktiviti2 yang dilakukan..mmg boleh tergelak2 la bile terngat kembali....Memeng x leh dilupakan time ni, malu pun ada, sonok pun ada, gelak mmg x terkira la banyaknya..hahahahha
Sempat gak aku jadi guru kat depan mengajar..hahhaha..mmg kelakar la..


Antara T/shooter pompuan yang ada..

Antara view di 'GLORY BEACH RESORT' makan mmg terbaiiiikkkkkkk......

Selesai sudah, gambar kenang2an yang menjadi kenangan sehingga kini...flextronis shah alam yang dah runtuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan